Forum o marce New Holland
biorąc pod uwagę wszystkie CX'y
-spalił się alternator (bez ładowania przy dobrych akumulatorach z oszczędnością energii da się pracować cały dzień i w nocy przy włączonych światłach drogowych jeszcze 2godz jeździł i jak stan spadł poniżej 11V to zjechał)
-2x górna przekładnia w rurze wysypowej
-sprzęgło kołkowe napędu wysypu pękło
-2x sprzęgło napędu domłacaczy (powód za dużo smarowane)
-pęknięta chłodnica klimatyzacji
-otwieranie się sit (jakimś cudem w kabinie rozlany napój dostał się do połączeń kabli z komputerem. po osuszeniu wróciło do normy)
w CS'e problemy z zaworkami powietrza włączającymi napędy..
Offline
Trochę się tego nazbierało
Offline
No ale rozłóż to na 9 kombajnów
Offline
też prawda
Offline
a ja musiałem pędzić do płocka. o ile dobrze pamiętam to 16 tys. zł.
Offline
Ja czekałem ok tyg za swoją pompą bo ją z Niemiec czy Włoch ściągali...
Offline
Z Niemiec by szybciej przyszło. A szła pocztą/kurierem czy serwis po nią pojechał?
Offline
Wiesz co nie wiem dokładnie, ale wydaje mi się że samochód był specjalnie wysłany,tylko nie pamiętam czy do Niemiec żeby odebrać czy do samych Włoch..
Offline
Bagnety i stalki to trzeba przed sezonem sobie zapas zrobić
Offline
Ja zawsze mam to co najmniej 4 żyletki i 2 bagnety w kombajnie..
Offline
Ja staram się cokolwiek mam do załatwienia w serwisie to przed sezonem, bo czasami chcesz coś od niech w żniwa to możesz pocałować klamkę albo słuchać zapewnień które nie maja pokrycia..
Offline
V.I.P.
U nas to się jeździ do greene ale jak chciałem wtyczke do ręcznego w wakacje w Serwisie bez problemu bylo
Offline
Może mieli akurat jakąś chwile wolna
Offline
w NH akurat żyletki i bagnety to jest najsłabszy punkt szczególne przy szerokich hedera a to wszystko przez złe wykonanie nagarniacza!!!
Offline