Forum o marce New Holland
To nie opłacało się wziąść właśnie tej 250 ccm??
Offline
V.I.P.
takich dziadków to naprawdę można pozazdrościc Ja to bym na twoim miejscu wziął jakiegoś ściga
Offline
Jak już to z biegami... bo z biegami się o wiele ciekawiej jeździ
Offline
Ale wiecie koledzy..starzy.. miałem już na celowniku Aprilie RS125, ale nie pozwolili ale przez to jest jedyny taki u siebie w mieście, o ile nie w Łodzi a 250cc nie mogłem kupić bo na prawko można tylko 125cc.. Jak na razie to wystarczy a później to Monster 1100 albo XJ6..
Offline
Ja DT śmigam do 100 tyle że możemy mieć inne przełożenia na zębatce lub skrzyni
Offline
W sqcie tez można zastosować inne rolki, okładziny od sprzęgła(sprzęgło).. A po za tym mam bagażnik
Offline
No 6-biegową
Offline
Jak dla mnie silniki 2suw to sa dobre dla 14latków albo już w poważnych maszynach crossowych, bo do codziennej jazdy to niezbyt.. Sam miałem kiedyś takiego to takie bzykanie to nie zbyt mile jak się jedzie jakaś dłuższa drogę :? za to 4suw to już całkiem inny bas
Offline
V.I.P.
Ja mam 4 suwa i tylko zlewam wahe i ogień i parę dni i znowu trzeba tankowac a nie wiem czemu ....
Ostatnio edytowany przez Rolis 180894 (2009-01-23 19:44:41)
Offline
Z dzwiekiem to sie zgodze ze 4 suw ma troche lepszy. Lipnie jest w 2 suwach ze potrzebuje duzych obrotow ciagle.
Offline
W malych pojemnosciach duze obroty to jest moc bo na malych to ledie jedziesz..
Offline
Ty no nie wiem jak ci leci tyle jak tez mam TGB tyle za Acrossa ma on chyba mocniejszy silnik od twojego (5.3 km) i bez blokad smigalem najwiecej 83 km/h
Offline
Jak dla mnie to skończyła sie era chińczyków i koreańczyków..
Offline
TGB jest tajwańskie jak coś chinole długo nie pociągną...
Offline