Forum o marce New Holland
Nowy użytkownik
Tak, tuz i hydraulika, zostaje co do opon to się zobaczy. Niektóre wasze podpowiedzi co do opon wydają mi się dziwne niektóre kompletacje nie pasują do siebie wg tej tabelki-http://www.winntyres.co.uk/conversion.htm
Edit
Nie wiecie czy w T6020 jest dostępny power boost ?
Ostatnio edytowany przez adrianp9 (2009-10-17 17:03:12)
Offline
V.I.P.
Mi za oś amortyzowaną powiedział koleś chyba 15-20 tys netto. Opony szerokie zmniejszają zużycie paliwa na polu ale minimalnie zwiększą na asfalcie. Moim zdanie warto brać szerokie opony. W T6020 jest power boost nie ma, przynajmniej w moim folderze nic nie pisze...
Zdanie niezrozumiałe
Ostatnio edytowany przez ralfMTX140 (2009-10-18 12:24:35)
Offline
Super Zawodowiec
no 15 tys czy nawet 20 brzmi całkiem realnie, ale 70 to juz troche przeginaja. Licząc tuz i wom z czego sie tam orientuje +/- to 30 tys. to razem daje okolo 50 tys. Sam nie wiem
Offline
Użytkownik
Chyba 7 tys bo 70 tys to troche za dużo
Offline
Jest dostępny podwyższa to moc niby do 142KM przy mocy maksymalnej.
Ostatnio edytowany przez Kejsi (2009-10-18 15:06:35)
Offline
Nowy użytkownik
Nie przesadzajcie z tymi amortyzowanymi osiami ! Na agroshow za a.oś w new hollandzie krzyknęli mi 10tysięcy a za kabine coś ok.4tys, ale nie wiem czy netto czy brutto. W valtrze powiedzieli 4k euro.
Ostatnio edytowany przez adrianp9 (2009-10-18 16:22:44)
Offline
Użytkownik
Dokladnie.. amor to nie jest chyba cos tak skomplikowanego zeby kosztowal 1/4 lub 1/3 ceny ciagnika..
Offline
V.I.P.
na pewno 70 tys nie kosztuje w moim folderze nic nie psize o booscie chyba mam stary
Offline