Forum o marce New Holland
Tzn gdzie? Mi bynajmiej nic nie cieknie...
Offline
Mi też nie ciekło. Ale teraz będę miał wymienianego na nowego bo przed chwilą dzwonili z serwisu że on trafił mi się z wadami tehnicznymi.
Powód edycji: błędy ortograficzne
Ostatnio edytowany przez ralfMTX140 (2008-12-08 21:10:20)
Offline
Napiszesz jakieś szczegóły?
Offline
V.I.P.
U mnie tez nic nie cieknie
Offline
V.I.P.
Może uszczelniacz jakiś słabszy dali albo wcale nie dali
Offline
U mnie w TM165 mam problem ze sworzniek ktory trzyma silownik od skrecania kolami. Nie wiem dlaczego ale nie chce smar przejsc nawet probowalem smarowac tabotnica pneumatyczna i nic trzeba bedzie cala belke zdejmowac i sworznie wybijac, a nie chce tego robic bo takto nie bedzie juz taki szczelny ten uklad
Offline
Współczuje tej roboty...
Offline
To raczej każdy zakopci...
Offline
Nie ma chyba takiego ciagnika ktory by nie zakopcil to musi zbieracc sie od niskich obrotow a turbo nie lapie jeszcze wiec ciezszko
U dziadka w TVT195 tez leci dymek jak wlacza dmuchawe i zaczyna siac..
Offline
Ja się zgodze z kolegą u góry
Offline
V.I.P.
Mi się zdarza że jak ma ciężko w np. pługu czy gruberze to gaśnie jak zahaczy o coś w ziemi o jakiś korzeń albo jest jakiś zbity ił ze stawu, ale jak już czuje że schodzi z obrotów to od razu na niższy bieg i idzie Kiedyś jak pojechałem zmienic tatę w oraniu to mówił że jak orał koło stawu to mu ze 3 razy zgasł taka ta ziemia była zbita (wygrzebana ze stawu taki ił siwy)
Offline
To już biegów brakuje że gaśnie czy jak??
Offline
V.I.P.
Bo jest na przykład tak ze jade na C1 i jest lux ma lekko a na poprzeczniaku jest taka ziemia że na tym C1 nie może dac rady i jak wtey tata orał to jechał na tym C1 na poprzeczniaku i mu gasł a ten C1 to jest najniższy z tej grupy i jest lipnie bo jak na tym się nie targnie to trzeba przrzucac na grupę B i np B3 i wtedy idzie nie wiem czy zrozumiałeś o co mi chodzi Ty masz automat to co innego
Offline