Forum o marce New Holland
Nowy użytkownik
z wyposazenia to prawie standard powiedziałem mu ze chce:
-Przedni TUZ, WOM
-1-para wyjść hydraulicznych z przodu
-Radar
-Tempomat
-Klimatyzacja
-Siedzenie pasażera
-Opony 480r28 600r38
-Felgi pełne, spawane ( nie skręcane,jak w większych modelach)
-Radar
-Przycisk Wom na tylnim błotniku
-Skrzynia "active electro commond"
-intelishift
-Amortyzowana kabina
-Amortyzowana przednia oś
-22 obciążniki z "ramką"
-maksymalną ilością lamp roboczych
-lampa ostrzegawcza (kogut)
-szyber dach
-4-pary wyjść hydraulicznych
- 1 i 2 obwodowa instalacja pneumatyczna
-Fotel pneumatyczny
-wycieraczka tylnej szyby
i to chyba na tyle z czego kilka rzeczy okazało się standardem, na agroshow powiedzieli 224k netto
A w Agro-mig'u 207k netto (z czego nie liczyli a,osi i kabiny)
Offline
V.I.P.
Za model 6050 ? cena dobra
Offline
Nowy użytkownik
Nie za T6020
Offline
V.I.P.
mi wyliczył za 6010 w wypasie chyba 250 brutto.
Offline
Użytkownik
Ja właśnie też coś slyszalem... słyszałem tez ze jesli sie bierze tura lub tuza to oś resorowana jest za malo wytrzymała do takich rzeczy
Offline
No jakby nie patrzeć to jest większe obciążenie i nacisk wiadomo przy Turze np w mniejszych ciągnikach jeśli jest amortyzowana oś.Ogólnie to do czego Ci potrzebny przedni TUZ,Wom i hydraulika?Opony nie lepiej 480 na 580?:>Rozumiem zapamiętywanie biegów chcesz Jakoś nie było to potrzebne
Offline
V.I.P.
U mnie jeśli jak coś to amor osi i kabiny musi być bo będzie w transporcie robił. A czy przedni tuz to jeszcze nie wiem. Ale w tym przypadku na tuz moge sobie wziąść obciążniki od TM lub jakąś skrzynie z dociążeniem. I problem z obciążnikami rozwiązany. Zaoszczędził bym jakieś 5 tys zł, ale tuz kosztuje 10tys
Offline
koszt to już oddzielna kwestia... ale sam fakt że nie chcą dać TUZ-a z amor. osią ja będę jutro u swojego dealera to się zapytam co oni na ten temat powiedzą
Offline
Nowy użytkownik
co do wyposażenia to tuz z womem, miałbyć agregatowany z kosiarka czołową, jednak zapadła decyzja na to ze kosiarka będzie standardowa(czyt.tylna) tak więc womu na 80% brać już nie będziemy co do samego tuza, będziemy chcieli go wykorzystać przede wszystkim jako wieszak do obciążnika, do wideł od balotów, w przyszłości możne jakiś ala pług, wał. Co do opon wy tak szerokie mi odradzacie, na AF polecają sam nie wiem. Może będą takie ,a możne takie,(za wszystko w sumie płacimy 18% tak więc wolimy wziąć trochę więcej niż później załować.) puki co umowy jeszcze nie podpisaliśmy, "stary" ciągnik nie sprzedany, co i jak będzie, czas pokaże. Osobiście chciałbym już ciągnik na podwórku, no ale trzeba czekać.
Offline
ja osobiście radzę CI coś koło 440 i 580 szersze może i lepiej wyglądają ale osłabiają ciągnik no i spalanie jest większe
Offline
Użytkownik
Ja już we wtorek jade umowę podpisywać... a maszyny kupie w marcu jak dopłaty dadzą już nie moge się doczekać )
Offline
Z oponami jest różnie w sumie.A co Ci diler powiedział co do opon jak mu powiedziałeś co ten traktor miałby robić?Aha czyli wałek odpada ale hydraulika i tuz raczej zostaje?
Offline
artur2442 napisał:
Ja właśnie też coś slyszalem... słyszałem tez ze jesli sie bierze tura lub tuza to oś resorowana jest za malo wytrzymała do takich rzeczy
A mi w warpolu powiedzieli że do serii T6xxx nie założą tuza bez amortyzowanej przedniej osi. Amortyzowana oś zwiększa cenę pojazdu o 70tyś.
Offline
Super Zawodowiec
70 tys?
Offline